2007. márc. 26.

Kormányszóvívő mínuszban



Demcsák Zsuzsa nem lesz szóvivő, de ezzel azért egyvalami sikerült neki: alulmúlnia Havas "tanárúr" kormányszóvivői teljesítményét. Ezzel az időeredménnyel pedig megnyílt a negatív számok világa a következő generációk előtt.

Habár nem volt még kinevezve az illusztris "bugyisjócsaj", már régóta várományosa volt ennek a nem túl hálás tisztségnek, s azt hiszem hibái ellenére mégiscsak sokat elmondott a kormányzati munkáról. Például, hogy mindent a szemnek, hátha hülyére vehető az átlagpolgár és nem veszi észre az újabb és újabb megszorító intézkedéseket, ha közben csorgathatja a nyálát a tv előtt, mikor egy exmodel jelenti be mindazokat. Ez nem jött be, mivel akik még tudnak és szoktak is olvasni, azok az új üdvöske blogjából megállapíthatták, milyen is belül ez a nő. Azaz asszony, meg anya, habár erről a két titulusáról sem mondhatni el túl sok jót, egyrészt férje maffiózós üzlettársai, másfelől pedig a már említett, csúnya bölcsisnénikről és koszos plebskölykökről szóló blogbejegyzések alapján. Sajnos annyi esze nem volt, hogy legalább leplezze gondolatait, s végtére is ez volt a szellemi rosta, ami alapján kiderült, nem tudná fapofával mondani a frankót a polgártársaknak. Azzal meg morálisan végleg és teljesen elásta magát, amikor próbálta eltüntetni a bűnjeleket, mint a kutya, aki odapiszkított a szőnyegre, és hiába kaparja, azzal csak jobban belekeni.

A legfrappánsabb olvasói megjegyzés a témában
(melyet a The Times is idéz) az volt, hogy az úrinő operabáli belépője annyiba került, mint a sokat szidott bölcsisnénik egy havi fizetése. Elgondolkodtató és rávilágít a mai magyar társadalom fájóan torz és groteszk viszonyaira.

A "vicc" az, hogy valahol még ő tudta volna leghitelesebben képviselni a jelenlegi politika "ars poeticáját", miszerint Magyarország egy elittista társaság magánklubja, ahol a pórnép zavaró ámde szükséges tényező, amit valamivel meg kell etetni, hogy aztán meg lehessen fejni.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Már korábban is olvastam ezt a blogot, jót mulattam pl. a játszótéri szülő-csoportosításon, ahol az ultraliberális szülő nem szól bele mikor gyereke egy másik gyereknek veri ki a fogát :) Én sajnálom, hogy nem nevezik ki, biztos vicces dolgokat mondott volna, és közben a Koszi-klán is beépülhetett volna a politikába. :)

Dr. Túra írta...

Az se biztos, hogy saját agyszülemény volt, felmerült a plagizálás eshetősége, mivel a Porontyon igen hasonló szülőcsoportosítási rendszerről írt egy anyuka.

Névtelen írta...

Akkor csak jó izléssel szelektált :) Ma találkoztam Gergényivel! Itt a házunkban van egy étterem ahonnan hozzuk az ebédet, és pont akkor jött mikor mentem le az ebédért. Egy szál rózsával érkezett :) De nem nekem hozta :(

Dr. Túra írta...

Ne szomorkodj, én nem örülnék semmilyen "ajándékának". Én meg Demszkyt láttam a feleségével koncerten, de tojás nem volt senkinél. :)