2007. márc. 2.

Repör


Deák Tamás, alias Speak, jelentősebb hatást ért el az országimázs terén, mint Tony Curtis. Persze, nem biztos, hogy jár érte a "riszpekt". De azért "písz". A képre frakcsálva megtekinthető a No more war című 2003-as klipp, amelyben Varga Miki is égeti magát. "Szám tájmz, pípül mék ö vór..." Ha ettől nem hatódik meg és hagyja abba a "bizniszt" Bokros Gyuri, akkor semmitől. Egyébként Speak szintén az ikrek jegyűek táborát erősíti, úgyhogy a gemini faktor ismét lecsap a világra. "Jí, kamon. Detsz rájt!"

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na ez nem semmi :)) Nagyon jót szórakoztam! :D Ezt azthiszem nehéz lenne alulmúlni! Gratulálok, hogy találtál rá erre a remekműre?

Névtelen írta...

Időközben én is kicsit utánanéztem, hogy ki a fene is ez. Azért valószínüleg tartós kárt nem okozott az országképnek :) Én mindenesetre nagyon jót mulattam! :) Ogli G óta nem hallottam ilyen szórakoztató magyar előadót :)

Dr. Túra írta...

Nekem is mondták, az elején azt hittem, ez valami átverés. Mondjuk az vicces, ahogy Dzsí májszter beszólt reppertársának, mintha ő nem lenne hasonlóan gáz... :)